Tempo speelt met deze mailing duidelijk in op het seizoen. Want niet alleen in de winter hebben mensen last van een lopende of verstopte neus, ook in deze periode van het jaar komen de zakdoekjes van Tempo goed van pas. Het hooikoortsseizoen is namelijk in volle gang en 1 op de 5 Nederlanders heeft er last van. Voor hen die de mooiste dagen van het jaar snotterend doorbrengen heeft Tempo de oplossing: Tempo Plus met een balsem om de gevoelige huid te verlichten. Deze zakdoekjes worden verpakt in een speciale, niet te missen hooikoortsverpakking. En dit is doorgetrokken naar de mailing. Want net als de hooikoortsverpakking in de schappen, is de zwevende kubus niet te missen.
Zwevende kubus inzetbaar voor alle doeleinden
De zwevende kubus, ook wel Out of the Box Card genoemd, is in de 90x90mm variant ontzettend veelzijdig en kan hierdoor voor alle doeleinden worden ingezet. Het voorbeeld van Tempo en de promotie van tissues in speciale hooikoortsverpakkingen, is hier slechts een voorbeeld van. Wat u kunt leren van deze mailing? De stijl waarin de zwevende kubus is opgemaakt, sluit perfect aan op de huisstijl van Tempo in andere uitingen. Hierdoor is de stijl herkenbaar en wordt de boodschap versterkt. Verder heeft Tempo in deze mailing handig gebruik gemaakt van de combinatie van offline en online marketing. Op de fysieke mailing verwijzen zij door middel van een QR code en een URL naar de website waar meer informatie te vinden is over de hoeveelheid pollen in de lucht, en wanneer er bijvoorbeeld een winderige dag op komst is, waarop veel pollen door de lucht zullen zweven. Een stukje informatieverstrekking naar de klant die wel gerelateerd is aan het te verkopen product, maar waarbij de commercie niet perse centraal staat.
Benieuwd naar waar een succesvolle mailing aan moet voldoen? Lees in dit blog tien tips waar u rekening mee kunt houden bij het opzetten van een succesvolle mailing. Een opvallend direct mail product, is het halve werk. Bent u net als wij hiervan overtuigd? Laat u dan informeren over de mogelijkheden en prijzen van specifieke producten. Heeft u vragen of wilt u graag even sparren over een idee, dan kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen met één van onze medewerkers. Zij denken graag met u mee om een succesvolle mailing tot stand te brengen.