Zet uw doelgroep aan tot actie met een opvallende vorm van direct mailing. Elke direct mailing van LocoMail bevat een uniek effect wat de nieuwsgierigheid van de ontvanger direct zal prikkelen. Hierdoor zal de ontvanger sneller overgaan tot het lezen van de boodschap en eerder overgaan tot actie. In deze blog laten we u zien hoe Goodfuels de schuifkaart, ook wel Twin Slider genoemd, heeft ingezet om hun doelgroep te bereiken.
De duurzame schuifkaart van Goodfuels
Goodfuels is een wereldwijde marktmaker en -leider in duurzame biobrandstoffen. Daar hoort natuurlijk ook een duurzame kaart bij en daarom hebben zij gekozen voor een schuifkaart van gerecycled natuurkarton. Dit is een stevige, matte en ongecoate papiersoort. Door middel van deze schuifkaart wilden zij bedrijven uitnodigen om mee te doen aan hun CO2-footprintprogramma. Dit is een programma waarbij bedrijven erachter kunnen komen door welke maatregelen zij hun CO2-uitstoot kunnen reduceren. Op de kaart staat alle informatie over dit programma uitgelegd.
Alles over de schuifkaart
De schuifkaart is een perfecte vorm van direct mailing wanneer er veel informatie overgebracht dient te worden. De kaart bestaat namelijk uit 6 vlakken, waarop informatie in de vorm van tekst en beeld verwerkt kan worden. Het schuifeffect van de kaart zorgt ervoor dat de nieuwsgierigheid van de ontvanger wordt gewekt en daarmee de informatie ook wordt gelezen. De schuifkaart is ook verkrijgbaar in een XL variant, zodat deze nog meer zal opvallen op de deurmat of in de brievenbus.
Ook een Twin slider inzetten om uw doelgroep tot actie over te laten gaan? Vraag dan een offerte aan. Wij zullen deze zo snel mogelijk toesturen. Het is ook mogelijk om de Twin Slider in het echt te ervaren. Dit kan door een gratis sample box op te vragen. Bij overige vragen of opmerkingen over onze producten kunt u contact opnemen via 030 – 26 18 086 en contact@locomail.nl.