De Nieuwe Zaak is een toonaangevend e-commerce bureau in Nederland. Met een no-nonsense en resultaatgerichte werkwijze, verbeteren zij onder andere de customer experience en conversies van verschillende klanten, zoals Auping, COOP en Makro. De Nieuwe Zaak biedt ervaring en expertise op het gebied van e-commerce, en daarnaast zorgt de passie voor het vak ervoor dat ze met het hart voor de klant opereren. De Nieuwe Zaak heeft ervoor gekozen om hun bereik te vergroten met behulp van de direct mailing van LocoMail. Om de omgeving te informeren over hun werkwijze en passie voor e-commerce, hebben zij voor een verrassende manier van direct mailing gekozen.
De oneindige mogelijkheden van de Pop up Kubus
In opdracht van De Nieuwe Zaak heeft LocoMail een Pop Up kubus geproduceerd. De Pop Up kubus is een opvallende en leuke manier om informatie over te brengen en interesse te wekken. De Pop Up kubus springt letterlijk in het oog en heeft hierdoor een hoge attentie waarde bij de ontvanger. De zes grote vlakken van de kubus, 90×90, kunnen helemaal naar wens worden ingevuld. LocoMail heeft ook andere varianten van de Out of the Box; zo kunt u ook kiezen voor een rechthoekige kubus van 80×110, een Hexagoon of een Huisje. Maar niet alleen op het gebied van design zijn er verschillende opties. Ook wat betreft de envelop zijn er verschillende mogelijkheden: zo wordt de box standaard geleverd met een blanke envelop met scheurstrip, maar is het ook mogelijk om te kiezen voor een venster envelop of een hersluitbare envelop.
Ontwikkel uw eigen Pop up Kubus
Heeft u binnenkort een belangrijk evenement op de planning en wilt u op een originele manier deze informatie verspreiden? Dan is de Pop up Kubus misschien iets voor u. Bent u benieuwd geworden naar de mogelijkheden van deze direct mail en wat LocoMail voor u kan betekenen, bezoek dan de site of neem contact op met één van onze medewerkers. Zij denken graag met u mee om een succesvolle mailing op te zetten.