Franciscus heeft doormiddel van de Turning Card vertelt wie ze zijn en wat hun ambities zijn. De Turning Card Direct Mail oftewel doordraaikaart bestaat uit vier pagina’s. Doordat de kaart doordraait kunt u meer en op een overzichtelijke manier informatie kwijt op uw Direct Mail.
Op de voorkant van de kaart ziet u het logo van Franciscus, de contactgegevens, replica’s van de Franciscus ziekenhuizen en waar Franciscus het over gaat hebben in deze Turning Card Direct Mail. Als u de kaart voor het eerst vouwt praat Franciscus over hun interne en externe situatie. Daarnaast hebben ze het ook over hun ambities en hoe ze die willen behalen. Als u de kaart daarna nog een keer vouwt ziet u de belanghebbende van Franciscus en met wie Franciscus samenwerkt. Op de laatste pagina ziet u de aanpak voor de marketing en communicatieafdeling van Franciscus.
De Turning Card zorgt ervoor dat u op een unieke en opvallende manier uw gewenste informatie kunt overbrengen naar de ontvanger. Deze Direct Mail heeft verschillende formaten. Neem daarvoor gerust even een kijkje in ons gehele Turning Card assortiment. Franciscus heeft de huisstijl van het bedrijf goed terug laten komen in de Direct Mail. De kleuren rood en blauw komen namelijk vaak terug op zowel hun website als op de Turning Card.
Bedrijven gebruiken Direct Mail voor vele doeleinden. Het wordt onder andere veel gebruikt om de ontvanger te informeren of om een nieuw product te introduceren.
Heeft u interesse gekregen in de Turning Card, maar heeft u nog wel vragen? Neem dan gerust even contact met ons op. Ook kunt u vrijblijvend een offerte aanvragen, waarbij u aan kunt geven wat uw wensen zijn. U kunt natuurlijk ook een Sample Box aanvragen. Hierin zitten samples van kaarten waar u interesse in heeft. Hierdoor heeft u dus een perfect beeld over hoe onze producten eruit zien.