Laat uw winkel eruit springen, dat was de boodschap van de opvallende mailing van Vuurwerk Totaal. Voor een seizoensgebonden product zoals vuurwerk, is het belangrijk dat een mailing indruk maak. Want voordat je het weet is de jaarwisseling en daarmee de piektijd voor vuurwerk verkoop voorbij. De Mini Out of the Box leent zich hier perfect voor. Een opvallend mailing product dat zeker de aandacht van de ontvanger trekt, en daarbij sluit het product naadloos aan op de eindejaar mailing van Vuurwerk Totaal. De vier pop-up kubusjes die uit de omslaghoes springen, refereren niet alleen perfect naar de boodschap op de voorkant ‘Laat uw winkel eruit springen’, ze zijn indirect natuurlijk ook een verwijzing naar het knallende en springende vuurwerk.
De Mini Out of The Box als attentie trekker
Wanneer de ontvanger van de mailing, de inlegkaart uit de omslaghoes trekt, zal deze worden verrast door het pop-up effect van de mailing. Het uittrekken van de inlegkaart geeft de mini pop-up kubusjes de ruimte om uit de inlegkaart te springen. De kubusjes kunnen net zoals de inlegkaart en omslaghoes volledig in eigen ontwerp worden opgemaakt. Zoals te zien is bij de mailing van Vuurwerk Totaal, maakt een volledig full colour geprinte mailing in een stijl indruk en zorgt voor een samenhangend geheel.
Ten opzichte van andere pop-up mailingen, biedt de Mini Out of the Box, veel ruimte voor een creatieve boodschap. Wilt u tekst communiceren? Dan kan dit op de omslaghoes en inlegkaart. Maar de vier kleine kubusjes bieden een unieke kans. Ze kunnen namelijk per stuk worden opgemaakt. Iets wat bij een van de grote varianten van de Out of the Box kaart lastig is, omdat het dan vaak niet langer een geheel vormt. De vier kubusjes kunnen alle vier worden gebruikt voor een andere boodschap, zonder dat het afdoet aan het effect of geheel van de totale mailing. Neem nu de Vuurwerk Totaal mailing als voorbeeld. Wanneer we goed kijken naar de kubusjes, zien we dat alle boxjes een eigen boodschap hebben. Van het promoten van de Facebook aanwezigheid, tot het aankondigen van de show. En van het benoemen van de lopende acties tot het informeren over het feit dat een prijs is uitgereikt. Doordat de huisstijl als rode draad door de verschillende boxjes heen loopt, blijft het ondanks de verschillende boodschappen, onderdeel van het geheel.
Ook een knaller van een mailing versturen?
Bent u geïnspireerd door deze knallende mailing van Vuurwerk Totaal en zit u vol met ideeën over hoe u uw boodschap wilt laten opvallen? Bekijk dan eens ons assortiment aan originele direct mail producten om te beoordelen welk van de producten het beste aansluit bij uw boodschap, doelgroep en bedrijf. Mocht u twijfelen of graag advies willen inwinnen over de mogelijkheden van een bestaand product, of willen informeren naar de mogelijkheden van een product op maat, neem dan contact op met onze medewerkers. Zij denken graag met u mee en helpen u graag bij het realiseren van uw eigen knallende mailing.