T-Mobile heeft de Out of The Box springkubus als direct mail gebruikt. T-Mobile heeft ervoor gekozen om de springkubus direct mail te gebruiken om informatie over hun visie en doelen over te brengen naar de ontvanger. De Springkubus is een effectieve direct mailing waarmee u uw doelgroep op een originele manier kunt bereiken.
Als u kijkt naar de envelop, dan ziet u dat deze mooi is vormgegeven in de huisstijl van T-mobile. De envelop is volledig roze met daarop het logo van T-Mobile en de tekst ‘WE WON’T STOP LEARNING’ en ‘#TAKEPART’. Als u vervolgens de envelop opent, dan springt er een kubus uit. Op deze kubus staat wat T-Mobile als bedrijf nog wilt leren en perfectioneren. De basiskleur van de kubus is roze, dus het ontwerp loopt heel mooi in elkaar over. Daarnaast zit er ook nog een zakje met snoep in de envelop.
De kaart van deze Spring kubus direct mail geeft bedrijven de mogelijkheid om met een leuk en verrassend effect informatie over te brengen aan de ontvanger. De kaart is dubbelzijdig bedrukt. Op de buitenkant staat het logo met een quote van het bedrijf en de inhoud die bestaat uit een kubus waarop hun doelen staan.
De direct mail kunt u gebruiken om een grote groep ontvangers snel en persoonlijk te benaderen. Bedrijven gebruiken Direct Mail voornamelijk om informatie over een nieuw product te verschaffen of om de ontvanger uit te nodigen voor een feest of event.
Heeft u interesse gekregen in deze bijzondere manier van mailing? Neem dan gerust even contact met ons op of bekijk het volledige aanbod aan Pop-up kaarten!