Op 3 oktober 2017 hield Arval, bekend als auto leasemaatschappij, een evenement over de toekomst in mobiliteit. Arval is opgericht in 1989 en is gespecialiseerd in autoleasing met een compleet dienstenpakket. De mobiliteit van haar klanten bevorderen is het doel van Arval. Het klantevent met de naam ‘What’s next in mobility?’ vond plaats in de groene Jardin d’Hiverre in Baarn. Een vraagstuk dat centraal stond tijdens dit evenement was: “Hoe beïnvloed je automobilisten om duurzamer of veiliger te gaan rijden?”. Hoogleraar en hersenonderzoeker Victor Lamme geeft aan dat je vooral niet moet gaan vertellen dat veiligheid belangrijk is, dit werkt juist averechts.
Verrassingseffect
Als uitnodiging is er gebruikt gemaakt van een direct mail in de vorm van een grote Pop up Kubus van 10×10 cm. Deze Out of the Box springt als het ware uit de envelop en verrast de ontvanger gegarandeerd. Door het verrassingseffect is de ontvanger meteen geïntrigeerd om de boodschap op de direct mailing te lezen. De direct mail valt geheid op tussen de rest van de post. De Pop up Mailing is met zijn 10 bij 10 centimeter geschikt om alle marketing- en communicatie boodschappen op kwijt te kunnen.
Direct mailing voorbeeld
De Out of the Box is een mooi direct mailing voorbeeld, maar zo biedt LocoMail nog meer direct mailings aan. Denk hierbij aan de Uitschuifkaart, de ChangeCard of de Flessenpost! Dat is nog maar het begin van het assortiment dat LocoMail heeft te bieden op het gebied van direct mail. Een DM kan veel nieuwsgierigheid generen bij de ontvanger, wat perfect is als je wilt dat jouw boodschap opvalt en ook duidelijk overkomt bij de juiste persoon. Bent u ook op zoek naar een manier om uw boodschap te laten opvallen? Denk dan ook eens aan het inzetten van een direct mailing!