In opdracht van Kofte Kanto heeft Brandmerk Communicatie een unieke mailing in blik verzorgd. Kofte Kanto is een bedrijf die de Turkse cultuur naar Nederland brengt door middel van o.a. kunst en voedsel. Dit doen zij grotendeels door zich te profileren op evenementen waaronder festivals.
Kofte Kanto heeft gebruik gemaakt van het BliQje pull-open, met lipje, en een afwijkend inlegkaartje. Het inlegkaartje kon worden uitgevouwen, en is voorzien van een tijdlijn met daarop belangrijke mijlpalen: het ontstaan van het bedrijf, de start met de verkoop van biologisch voedsel en alvast een vooruitblik op 2014. Op unieke wijze hebben zij al deze informatie vast gelegd op een inlegkaartje.
Waarom een mailing in blik?
Het BliQje is uniek in zijn soort. Door te kiezen voor een boodschap in blik moet uw klant moeite doen om de boodschap te ontluiken. Op de voorkant van het BliQje komt een full colour label, die triggert om de boodschap in blik te openen. In het BliQje zit een inlegkaartje, welke enkel- of dubbelzijf bedrukt kan worden. Het BliQje kan zonder envelop op de brievenbus en valt gegarandeerd op tussen de post.
Enthousiast geworden over deze opvallende mailing? Op de productpagina kunt u rustig alles teruglezen over de booschap in blik. U kunt verder kosteloos een sample aanvragen van het BliQje. Mocht u vragen hebben of een offerte willen aanvragen horen wij dat graag.