Wanneer je een nieuw product gaat introduceren wil je vanzelfsprekend dat veel mensen hiervan op de hoogte worden gebracht. Een manier waarop de ontvanger niet meer om dit nieuws heen kan is door een originele vorm van direct mailing te versturen. Een voorbeeld van zo’n mailing is de mega spring kubus. Bij het openen van de envelop zal de kubus in de lucht springen, wat meteen zorgt voor attentiewaarde. In deze blog lees je hoe Samsung deze direct mailing heeft toegepast.
De productintroductie van Samsung
In samenwerking met KPN heeft Samsung deze mega spring kubus, ook wel Out of the Box genoemd, ingezet als productintroductie. Op de spring kubus is het nieuwe product, een smartphone, de merknaam en een slogan verwerkt. De slogan die bij deze campagne hoort is ‘’Ready to break the rules?’’, wat goed aansluit bij het effect van de spring kubus. Deze ‘’breekt’’ namelijk uit de envelop, wat een springeffect veroorzaakt. De kubus sluit dus perfect aan bij de campagne voor dit nieuwe product.
Mega Spring kubus
Een spring kubus is een opvallende vorm van direct mailing, maar deze mega variant doet daar nog een schepje bovenop. Het formaat van de mega spring kubus is namelijk 150x150x150mm. De direct mailing wordt verstuurd in een full colour bedrukt envelop. Deze kan helemaal in de stijl van de kubus worden vormgegeven. Het is ook mogelijk om de envelop dubbelzijdige te laten bedrukken, zodat er aan de binnenkant nog ruimte is voor een tekst.
Ook een opvallende mailing versturen met deze mega spring kubus? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan, die wij u zo snel mogelijk zullen toesturen. Om het product zelf te ervaren is het ook mogelijk om een sample box aan te vragen. Bij vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen via contact@locomail.nl of 030 – 26 18 086. Wij helpen u graag bij het produceren en verzenden van uw originele direct mail!