Een opvallende direct mailing verstuur je met een pop-up huisje, want deze spring meteen in het oog bij de ontvanger. Het pop-up huisje is vorm te geven naar eigen wens, zodat deze de boodschap versterkt. U kunt de pop-up mailing bijvoorbeeld inzetten voor een verhuisbericht, de opening van een nieuw filiaal of informatie over de huizenmarkt. Hoe ABZDiervoeding deze direct mailing samen met De Samenwerking heeft ingezet leest u in deze blog.
Springlevend naar buiten!
Het pop-up huisje van ABZdiervoeding is geproduceerd in de vorm van een stal. Hier is voor gekozen omdat de direct mailing dient als een uitnodiging voor de staldagen. Daarnaast sluit het thema van deze staldagen, ‘’Springlevend naar buiten!’’, ook perfect aan bij de mailing. De kaart spring bij het openen van de envelop direct de lucht in.
Tijdens de staldagen worden er workshops gegeven die te maken hebben de overgang van het stalseizoen naar het weideseizoen. Alle informatie over deze workshops staan beschreven in de binnenkant van de dubbelzijdige full colour envelop. Op deze manier is er genoeg ruimte om alle informatie die u wilt overbrengen te verwerken in de direct mailing.
De mogelijkheden van het pop-up huisje
Door het springeffect wordt meteen de aandacht van de ontvanger getrokken. De pop-up mailing is niet alleen verkrijgbaar in de vorm van een huisje, maar bijvoorbeeld ook in de vorm van een piramide of een diamant. Welke vorm u ook kiest: met een pop-up mailing zorgt u ervoor dat uw boodschap goed bij de doelgroep zal overkomen. Indien gewenst, kunnen wij de mailing voor u adresseren en verzenden.
Zelf een pop-up huisje inzetten om uw doelgroep te bereiken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan of vraag een sample box op. Wij helpen u graag via contact@locomail.nl of 030 – 26 18 086 met het maken van de beste keuze.