Versterk uw boodschap door een muziekkaart in te zetten voor een evenement. Oticon, een leverancier in hoortoestellen, heeft dit op een perfecte manier aangepakt. Zo koppelden zij het geluidsfragment van de direct mail aan hun nieuwe hoortoestel. Hoe zij dit precies hebben gedaan lees je in deze blog.
Oticon
Oticon streeft naar een wereld waarin gehoorverlies geen beperking is. Dit willen zij onder andere bereiken door toonaangevende hoortoestellen en accessoires te ontwikkelen, zoals hun nieuwe hoortoestel ‘’Oticon More’’. Dit hoortoestel is ontworpen om de volledige geluidsscene te leveren aan mensen met gehoorverlies.
Om Nederlandse professionals op de hoogte te brengen van dit nieuwe toestel organiseerden zij een online én offline evenement. De muziekkaart is ingezet om hen hiervoor uit te nodigen. Het afgespeelde geluid ‘’We Want More’’ verwijst naar het nieuwe hoortoestel ‘’Oticon More’’. Dit is een originele manier om een geluidsfragment te koppelen aan een product of dienst van uw bedrijf. Daarnaast bevinden zich twee QR codes op de direct mail, één die leidt naar het aanmeldformulier voor het fysieke evenement en één naar die van het online evenement. Op deze manier verlaag je de drempelwaarde voor de ontvangers om zich aan te melden.
Mogelijkheden Muziekkaart
Bij het openen van de kaart wordt direct het geluid afgespeeld. Dit zal meteen de aandacht trekken de nieuwsgierigheid van de ontvanger prikkelen. Dit geluidsfragment kan bijvoorbeeld bestaan uit een spraakopname of muziek. De kaart kan ingezet worden als uitnodiging voor een evenement, aankondiging van iets nieuws of het overbrengen van een persoonlijke boodschap. Daarnaast is de kaart beschikbaar in verschillende formaten en vormen.
Interesse in het inzetten van een muziekkaart voor uw klanten, collega’s of medewerker? Bekijk hier alle mogelijkheden. Ook is het mogelijk om een sample box te ontvangen of om een offerte aan te vragen. Wij helpen u graag verder!