In opdracht van TomaCom, een strategisch adviesbureau, hebben wij een mooie direct mail gemaakt voor het Rode Kruis in België. De MoveCard is ingezet om geregistreerde donoren bij het Rode Kruis-Vlaanderen aan te schrijven om meer informatie te geven over de verschillende stappen die komen kijken bij het doneren bij ‘Code Red’. TomaCom en het Rode Kruis hebben er een ijzersterk verhaal van gemaakt en daar willen wij u in deze blog meer over vertellen.
De MoveCard is een ontzettend sterke DM als u een verhaal wilt vertellen. En hoe leuk moet dat zijn als het ook nog eens op een unieke manier wordt gepresenteerd? Zoals aangegeven is de MoveCard van het Rode Kruis speciaal. Waarom? Simpelweg, omdat deze een verhaal omschrijft dat vandaag de dag actueel is. In de DM is gebruik gemaakt van het verhaal van Alex, die nog leeft dankzij het gedoneerde bloed. In de storytelling is héél duidelijk uitgelegd waarom de betrokkenheid zo belangrijk is en hoe alles in zijn werking gaat als je wordt opgeroepen om bloed te doneren. Naast de DM kunnen de ontvangers van de MoveCard ook meer informatie vinden op de website van het Rodekruis. Door aan het trekvel te trekken, kan je bladeren door het zelflezend boekje. Pagina voor pagina ontdekken de mensen alles over waar zij zich voor hebben aangemeld.
Waarom kiezen voor een unieke MoveCard?
De MoveCard kan ingezet worden voor verschillende marketing- en communicatiedoeleinden. Het unieke verassingseffect zorgt ervoor dat uw DM de aandacht krijgt die het verdient. Het leuke van deze kaart is dat hij al beschikbaar is vanaf 50 stuks, zo kunt u deze ook voor hele speciale gelegenheden inzetten of een kleine selectie maken uit uw klantenbestand.
Heeft u een iets van grote nieuwswaarde? Een bijzonder verhaal, dat op een bijzondere manier moet worden vertelt? De MoveCard biedt mogelijkheden. De MoveCard is beschikbaar met negen en met 11 pagina’s die u helemaal naar eigen wens kunt invullen. De MoveCard zorgt voor een hoge attentiewaarde bij uw medewerkers, klanten en/of relaties.