HP heeft een houten uitnodiging als direct mail gebruikt. Ze gebruiken deze om hun partners uit te nodigen voor een follow-up event van een HP evenement die digitaal plaats heeft gevonden. De houten uitnodiging als direct mail kan natuurlijk ook voor andere (communicatie) doeleinden gebruikten worden. Een voorbeeld is om een nieuw product te introduceren bij de klant of om een al bestaand product aan te prijzen.
Op de buitenkant van deze houten uitnodiging direct mail ziet u een papieren verzegeling met daarop het logo van HP. Als u de verzegeling eraf haalt kunt u de doos openen via de lipjes onderin. Als de doos geopend is ziet u een formulier met de uitnodiging voor een follow-up event van HP. Haalt u het formulier eruit, dan ziet u een zakje met bedrukt snoep waar het logo van HP opstaat. Onder het bedrukte snoepgoed zit een plankje waar ze een voorproefje op gedrukt hebben. Dat om de ontvanger enthousiast te maken. HP heeft de huisstijl van het bedrijf goed terug laten komen in het ontworpen doosje. Ze hebben hun logo op de buitenkant gezet en de rest wit gelaten. Dat past goed bij de strakke reputatie die HP heeft. De binnenkant van de houten uitnodiging direct mail is hetzelfde ontworpen. Dat zorgt ervoor dat het ontwerp als geheel goed in elkaar overloopt en er professioneel uitziet.
De houten uitnodiging direct mail zorgt ervoor dat u op een leuke en moderne manier informatie over een evenement of product kan overbrengen naar de ontvanger. De uitnodiging is dubbel bedrukt met aan de ene kant wat u kunt verwachten van het evenement en aan de andere kant een logo.
Heeft u interesse gekregen in deze moderne manier van direct mailing? Neem dan gerust even contact met ons op of bekijk het volledig aanbod aan direct mailing!