Het nieuwe seizoen van Eigen Huis & Tuin gaat van start, en wel met een nieuw verbouwingsteam. Voor het nieuwe seizoen is een housewarming gepland in het eigen nieuwe huis van het programma. Ze gaan dit huis komend seizoen verbouwen met een nieuw team, waar onder andere boer Tom uit Boer Zoekt Vrouw bij zit. De uitnodiging voor deze housewarming is in de vorm van een huisje, dat natuurlijk extra toepasselijk is bij het programma en de boodschap. De zakelijke uitnodiging in de vorm van een Pop up Mailing is echt een eyecatcher onder de uitnodigingen. RTL kiest voor een creatieve direct mail die past bij de boodschap én het programma.
Het Pop up Huisje voor RTL
Het team van RTL heeft natuurlijk voor het Pop up Huisje gekozen, omdat dit heel goed past bij het thema van het programma Eigen Huis & Tuin. Het is een unieke, creatieve direct mail die bij verschillende communicatie-uitingen past. Het Pop up Huisje wordt ook gebruikt als verhuisberichten, bij open huizen tijdens de verkoop van een huis en op de huizenmarkt. Alle kanten van het huisje kunnen op een eigen manier ingericht worden met eigen gemaakte teksten en beeld materiaal. U kunt deze creatieve mailing volledig naar uw eigen huisstijl opmaken.
Een Pop up mailing iets voor uw zakelijke uitnodiging?
Als het Pop up Huisje past bij de zakelijke uitnodiging of direct mail van uw bedrijf dan kunt u contact opnemen en u laten informeren over de mogelijkheden. Als u het Pop up Huisje met eigen ogen wilt ervaren om te kijken of deze creatieve direct mail bij uw uitnodiging past, kunt u een demo aanvragen. Als het Pop up Huisje toch niks voor u is, kijk dan op onze direct mail overzicht pagina voor andere direct mail ideeën. Heeft een Pop up Mailing wel uw interesse maar past het Huisje niet bij uw boodschap? Neem dan eens een kijkje tussen de andere varianten van de Pop up Mailing.
Andere ideeën voor een creatieve zakelijke uitnodiging zijn welkom, neem dan contact op met één van onze medewerkers. Zij beantwoorden graag al uw vragen en denken met u mee om eventueel een eigen concept te ontwikkelen voor uw custom-made direct mail.