Voor PSP Communications is een corporate brochure in een ander jasje is gestoken dan normaal. Een Turning Card in de vorm van een taart, wat de aandacht van de ontvanger zal trekken én vasthouden. De kaart hoeft niet veel informatie te bevatten, omdat het ontwerp voor zichzelf spreekt. Hoe zij dit precies hebben aangepakt? Dat lees je in deze blog.
Corporate brochure van PSP Communications
De corporate brochure is gemaakt in de vorm van een taart. Waarom? Omdat op deze manier de boodschap van PSP Communications door middel van weinig tekst overgebracht kan worden. De taart, met 8 verschillende stukken, staat symbool voor alle skills die het bedrijf biedt. Op deze manier weet de ontvanger direct waarvoor het bedrijf in te schakelen is. De bijbehorende zin ‘’ ’Heb je zin in een volledige taart of enkel in een stukje?’’ sluit dan ook goed aan bij het ontwerp. Mocht de ontvanger direct contact op willen nemen met het bedrijf, kan dat via de contactgegevens die ook in de kaart zijn verwerkt.
De kaart is verstuurd naar potentiële klanten in zowel Nederland als België. Omdat er in België voor een gedeelte Frans wordt gesproken zijn er twee verschillende versies van de kaart gemaakt: een Franstalige en een Nederlandstalige. Op deze manier is er goed ingespeeld op de doelgroep en zal de respons van de direct mailing zo hoog mogelijk zijn.
Ronde Turning Card
Voor deze klant is een ronde Turning Card gebruikt, maar deze direct mailing is verkrijgbaar in allerlei vormen en maten. Het bijzondere aan deze kaart is dat het oneindig door kan draaien. Door deze interactie zal de aandacht van de ontvanger langer vasthouden dan bij een normale kaart. Daarnaast spreekt de ontwerp van de kaart ook meteen in het oog, omdat dit geen gebruikelijke vorm is.
Wilt u ook een Turning Card inzetten voor uw bedrijf? Neem contact met ons op via contact@locobrands.nl
of 030 – 26 18 086 Het is ook mogelijk om een samplebox of een offerte van de Turning Card aan te vragen.