Een huisje vol waardering: DomusCura verrast met Pop-up Huisje

Hoe laat je als organisatie zien dat je opvalt én om je klanten geeft? DomusCura, specialist in mantelzorgwoningen, koos voor een creatieve mailing met impact: het Pop-up Huisje van LocoMail. Een speelse, driedimensionale kaart die letterlijk uit de envelop springt en de aandacht trekt.

Tastbare beleving, met een persoonlijk tintje
Het Pop-up Huisje werd ingezet als opvallende pop-up mailing richting (potentiële) klanten. Of het nu ging om een bedankje na afronding van een traject, of om extra enthousiasme te creëren tijdens het klantproces: de mailing zorgde in alle gevallen voor verwondering én herkenning.

Met een ontwerp in de stijl van DomusCura en ruimte voor een persoonlijke boodschap, werd het huisje meer dan een kaart – het werd een mini beleving. Een sympathiek gebaar dat nog lang zichtbaar bleef op de kast of het bureau van de ontvanger.

Creatief communiceren met effect
Bij LocoMail geloven we in de kracht van verrassende post. Een goed gekozen direct mail versterkt je merk, zorgt voor een glimlach én opent het gesprek. Zeker wanneer hij inspeelt op het gevoel en aansluit bij de belevingswereld van de ontvanger. Kijk gerust naar ons volledige assortiment! Kom je er nog niet helemaal uit? Vraag dan gerust een offerte / sample box aan of neem even contact met ons op.