Originele boodschap in een BliQje

Een blik op de toekomst, een ingeblikte boodschap of een boodschap in blik. Allemaal hebben ze één ding gemeen: deze slogans zijn gebruikt in combinatie met het BliQje. Het BliQje is een originele, chique maar bovendien een effectieve tool voor een mailing. Een direct mail met geen standaard verzendverpakking maar gewoon een boodschap in blik!

Het BliQje is verkrijgbaar in diverse varianten en is inzetbaar voor veel verschillende doeleinden. Als give-away, verhuiskaart of als marketinginstrument om een opening van een nieuwe winkel onder de aandacht te brengen. Hebben wij uw nieuwsgierigheid gewekt? Vraag een sample aan van het BliQje en/of een offerte.

Direct Mailing Sample Box
Locomail Mailing Offerte

Bedrukt label voorzijde

Case Direct Mailing BliQje

De mailing in blik is voorzien van een full colour bedrukte label aan de voorzijde. Het label zorgt ervoor dat uw mailing opvalt tussen de post.

Pull open

Case Direct Mailing BliQje Pull Open

Bij het Pull open BliQje zit de boodschap letterlijk ingeblikt. De ontvanger van deze mailing moet aan het lipje trekken om de boodschap te ontluiken. Het inlegkaartje wordt aan de zijkant (d.m.v. een gleuf) ingestoken.

Slide open

Case Direct Mailing BliQje Slide Open

Een originele mailing in blik. Schuif de deksel van het BliQje af en uw klant vindt een inlegkaartje in deze opvallende mailing. Dit type BliQje kan ook gevuld worden met een kleine attentie en kan hergebruikt worden.

Inlegkaartje (twee rillen)

Case Direct Mailing BliQje Soorten

Het standaard inlegkaartje is 135 mm bij 172 mm. Deze kan twee keer gerild worden waardoor het kaartje wordt terug gevouwen naar een zigzag formaat.

Inlegkaartje ( één ril)

Case Direct Mailing BliQje Uitnodiging Ubbink

Het inlegkaartje kan ook één keer gerild worden. Het inlegkaartje wordt doormidden gevouwen en ingestoken in deze opvallende mailing

Drieluik (twee rillen)

Case Direct Mailing BliQje Kaartje

Het inklapkaartje heeft een afwijkend formaat. Het kaartje moet worden uitgevouwen om de volledige boodschap te zien.

Accordeon kaartje

Case Direct Mailing BliQje Kaartje

Het accordeon kaartje is uitgevouwen 440 mm lang en bestaat uit vijf delen. Ingevouwen is het kaartje 88 mm bij 120 mm. Op dit unieke kaartje kunt u veel informatie kwijt.

Wikkel BliQje

Case Direct Mailing Wikkel BliQje

Als extra optie bieden wij nu deze wikkel aan voor om het BliQje. De wikkel is uitgevouwen 259 mm lang en bestaat uit zes delen. Omgevouwen is de wikkel 95 mm bij 127 mm en 17 mm hoog. Op deze wikkel kunt u veel extra informatie kwijt.

Adressering

Direct Mailing Adres

Wij kunnen uw opvallende mailing adresseren. Tegen een meerprijs laten wij de NAW gegevens op de envelop drukken. Wij laten aan u de keuze of u de mailing zelf of via LocoMail wilt versturen.

Portotarief

Direct Mailing PostNL

Indien gewenst, kunnen wij uw opvallende mailing verzenden. Afhankelijk van het product, oplage, en de doorlooptijd kunnen wij kijken welke verzenddienst het beste bij u past.

Het is mogelijk om een eigen ontwerp te leveren voor het BliQje. Per mail kunt u de opmaakbestanden en werkinstructie aanvragen.
In het hersluitbare BliQje is dit mogelijk tot max. 15mm hoog. Een pakje kauwgom of een USB stick is geen probleem. Houd er wel rekening mee dat de portokosten duurder worden naarmate het wordt gevuld.
In het BliQje kunnen verschillende kaartjes. Het standaard kaartje is A5, waarbij u kunt kiezen voor een kaartje met één of twee rillen. Het kaartje kunnen wij tot max. 440mm lang maken, deze is voorzien van vijf rillen. Let op: bij de keuze voor een Pull Open heeft u minder keuze als het gaat om het kaartje, deze wordt namelijk voor verzending in het sleufje gestoken.
Ja, dat is mogelijk.
Beide varianten BliQjes wegen tussen de 50-100 gram.

Voorbeelden succesvolle Specials Direct Mails

Het Pop Up Huisje als uitnodiging voor opening van gemeentehuis
Case Cases Huisje Laatst toegevoegd Out of the Box

Het Pop Up Huisje als uitnodiging voor opening van gemeentehuis

De gemeente Peel en Maas is een gemeente met ruim 43.000 inwoners, die en trots zijn op de regio. Nu...
Lees verder
Een creatieve direct mail voor Leger des Heils
Case Cases Huisje Laatst toegevoegd Out of the Box

Een creatieve direct mail voor Leger des Heils

Het Leger des Heils is er voor mensen zonder helper. Iedereen kan een beroep doen op Leger des heils, ongeacht...
Lees verder
Kenwaarden Cato onder de aandacht met direct marketing
Case Cases Laatst toegevoegd Turning Card

Kenwaarden Cato onder de aandacht met direct marketing

Cato zet zich ervoor in dat ouderen zo lang mogelijk gezond blijven en zelfstandig kunnen blijven wonen. In de seniorenwoningen...
Lees verder
ChangeCard perfect voor introduceren nieuwe verpakking van Bostik
Case Cases Changecard Laatst toegevoegd Selfmailer

ChangeCard perfect voor introduceren nieuwe verpakking van Bostik

Het afgelopen jaar is Bostik bezig geweest met het introduceren van een nieuwe visuele identiteit en het opnieuw neerzetten van...
Lees verder
1 54 55 56 57 58 69