Cases over de Turning Card direct mailing
De Turning Card is een mailingproduct met een unieke vouwwijze. Uw relatie komt na elke vouw achter een nieuw stukje van uw communicatieboodschap. LocoMail kan de Turning Card aanbieden in verschillende formaten. Zo maakt u zelf de keuze welk formaat het beste past bij u en uw boodschap. Op deze pagina vindt u een verzameling van direct mail voorbeelden van onze klanten.
Kenwaarden Cato onder de aandacht met direct marketing
Door Locomail
/ 28 juli 2015
Cato zet zich ervoor in dat ouderen zo lang mogelijk gezond blijven en zelfstandig kunnen blijven wonen. In de seniorenwoningen...
Lees verder
Turning Card visitekaartje ingezet als marketingtool door Hilton Hotel
Door Locomail
/ 6 mei 2015
Het Hilton Hotel is een internationaal hotel waar je zowel persoonlijk als zakelijk gebruik van kan maken. Recentelijk is er...
Lees verder
Turning Card ingezet als marketingtool door Brandbridge
Door Locomail
/ 16 april 2015
Brandbridge brengt bedrijven, merken en producten in contact met hun doelgroep. Om een brug te slaan tussen hun eigen bedrijf...
Lees verder
Klapkaart ingezet als een originele marketingstool
Door locomail
/ 6 maart 2015
Tentscape heeft de Klapkaart ingezet om hun klanten te informeren over hun producten. De tenten van Tentscape zijn uniek: ‘’Wij ontwikkelen steeds lichtere en sterkere tenten...
Lees verder