Voorbeelden Pop-up cards
De Pop-up card lijkt dichtgeklapt op een eenvoudig kaart maar het is alle behalve eenvoudig. Als u deze kaart namelijk openmaakt, vouwt er een driedimensionale pop-up uit met daarop uw boodschap. De pop-up is verwerkt op de kaart zelf, waar u genoeg ruimte heeft om alle nodige informatie op te verschaffen. LocoMail biedt een standaard vorm aan maar het is mogelijk om uw eigen gewenste vorm te verwerken in de kaart.
Hieronder vindt u succesvolle klantcases van bedrijven die de Pop-up card hebben ingezet als DM-product.
Pop-up Card voor PDZ direct mail voorbeeld uit het boekje
Door Locomail
/ 28 augustus 2015
PDZ heeft gekozen voor de kleine variant van de Pop-up Card om bedrijven aan te spreken op hoe ze hun...
Lees verder
Pop-up Card ingezet als informatieve direct mail
Door locomail
/ 25 maart 2015
De experts bij Peperzaken zorgen voor een succesvolle software ontwikkeling. Peperzaken zet zich met name in voor apps die zorgen...
Lees verder
Afwijkende Pop-up Cards voor Fancom
Door locomail
/ 12 november 2014
Fancom is marktleider op het gebied van ontwikkelingen van automatiseringssystemen voor de veehouderij. In samenwerking met andere marktleiders uit de...
Lees verder
Uitnodiging eindejaarsbijeenkomst LIDL
Door locomail
/ 12 november 2014
LIDL is één van de grootste supermarktketens in Nederland. Als uitnodiging voor de eindejaarsbijeenkomst hebben zij gekozen om gebruik te...
Lees verder