Voorbeelden Pop-up cards
De Pop-up card lijkt dichtgeklapt op een eenvoudig kaart maar het is alle behalve eenvoudig. Als u deze kaart namelijk openmaakt, vouwt er een driedimensionale pop-up uit met daarop uw boodschap. De pop-up is verwerkt op de kaart zelf, waar u genoeg ruimte heeft om alle nodige informatie op te verschaffen. LocoMail biedt een standaard vorm aan maar het is mogelijk om uw eigen gewenste vorm te verwerken in de kaart.
Hieronder vindt u succesvolle klantcases van bedrijven die de Pop-up card hebben ingezet als DM-product.
SAP’s Pop-up Card als bijzondere uitnodiging
Door Locomail
/ 27 januari 2017
SAP nodigt, in samenwerking met Engie en Ernst & Young, een selecte groep mensen uit voor de EMEA North Executive...
Lees verder
V-Vouwkaart als uitnodiging voor golf evenement
Door Locomail
/ 7 juni 2016
Op 26 mei vindt de 10e editie van de PAR3 golfdag plaats. Het evenement wordt jaarlijks georganiseerd door PAR3. Een...
Lees verder
Creatief drukwerk, de Pop-up Card, voor de musical van de Bee Gees: Night Fever
Door Locomail
/ 20 oktober 2015
In opdracht van Nostalgie hebben wij een Pop-up Card gedrukt voor de musical Night Fever van de Bee Gees. Night...
Lees verder
Zakelijke direct mailing Pop-up Card van het Woonfonds
Door Locomail
/ 30 september 2015
Het Woonfonds heeft ervoor gekozen om bij ons een Pop-up Card te laten maken over de verbouwemmer. Dit is een...
Lees verder