Direct mail voorbeelden met lamelleneffect
Op de onderstaande pagina’s vindt u enkele succesvolle direct mail voorbeelden van de ChangeCard. Deze uniek direct mailing, met uniek verrassingseffect kan worden ingezet voor tal van marketing- en communicatie doeleinden.
ChangeCard perfect voor naamswijzigingen
Door locomail
/ 30 maart 2015
De unieke direct mail, de ChangeCard is ingezet door Ruwbouw Concept onderdeel van de Hendriks groep. Hendriks groep wordt gevormd...
Lees verder
ChangeCard ingezet als nieuwjaarskaart direct mailing
Door locomail
/ 16 maart 2015
De Lamellenkaart is door Airpack, producent van installaties voor de olie en gas industrie, op een originele manier gebruikt. De...
Lees verder
Een unieke selfmailer om een succesvol jaar af te sluiten
Door locomail
/ 6 februari 2015
In opdracht van Zeker Zichtbaar heeft LocoMail de eindejaarsmailing geproduceerd voor Weijman vastgoedonderhoud. Er is gekozen voor een opvallende selfmailer...
Lees verder
Opvallende direct mailing voor opening vernieuwd winkelcentrum
Door locomail
/ 27 november 2014
RTL Nederland heeft in opdracht van Albert Heijn Paterswolde, een opvallende direct mailing ontwerpen als uitnodiging voor de opening van...
Lees verder