Direct mail voorbeelden met lamelleneffect
Op de onderstaande pagina’s vindt u enkele succesvolle direct mail voorbeelden van de ChangeCard. Deze uniek direct mailing, met uniek verrassingseffect kan worden ingezet voor tal van marketing- en communicatie doeleinden.
ChangeCard originele direct marketing boodschap van Snoeks Automotive
Door Locomail
/ 30 december 2015
Snoeks Automotive heeft bij ons een originele direct marketing boodschap, op de ChangeCard als product, besteld. Zij hebben ervoor gekozen...
Lees verder
ChangeCard als eindejaarsmailing van RiskQuest
Door Locomail
/ 11 december 2015
RiskQuest heeft zijn steentje bijgedragen afgelopen jaar aan risico management. Het jaar 2015 loopt richting het einde, en RiskQuest kijkt...
Lees verder
ChangeCard perfect voor introduceren nieuwe verpakking van Bostik
Door Locomail
/ 14 juli 2015
Het afgelopen jaar is Bostik bezig geweest met het introduceren van een nieuwe visuele identiteit en het opnieuw neerzetten van...
Lees verder
Lamellenkaart ingezet als persoonlijke uitnodiging
Door locomail
/ 9 april 2015
Bank ten Cate & Cie hebben onze Lamellenkaart gebruikt als persoonlijke uitnodiging. Relaties en klanten werden uitgenodigd voor een lentebijeenkomst...
Lees verder