Het bedrijf Festo heeft ervoor gekozen om de zakelijke uitnodigingen voor The Week of Productivity op te maken op onze Turning Card, ook wel Breekkaart. The Week of Productivity bestaat uit een week lang in gesprek gaan over innovatie en productiviteit. Festo organiseert dit zakelijke evenement en zal dus ook workshops geven en praktijkvoorbeelden laten zien. In deze week worden nieuwe perspectieven aangereikt op het gebied van efficiëntie en moderne trends. En nieuwe perspectieven zal de ontvanger van de innovatieve direct mail, de Breekkaart, ook daadwerkelijk ervaren!
Turning Card; de veelzijdige kaart
Alle informatie die Festo kwijt wil, kan op vier kanten van de Breekkaart gezet worden. Doordat u de kaart door kunt blijven vouwen of ‘breken’ komt er elke keer nieuwe informatie tevoorschijn. Als u de kaart vier keer vouwt komt u weer bij het begin van de kaart terecht. De Breekkaart van Festo zit in een bijpassende envelop die aan de buitenkant heel neutraal eruit ziet. Aan de binnenkant van de envelop staan afbeeldingen die niet in de kaart te zien zijn, dus hierdoor is er voor de zakelijke partners meer te zien over wat Festo doet en wat er te doen is op The Week of Productivity. Deze dubbelzijdig full-colour bedrukte envelop maakt deze direct mailing tot een samenhangend geheel.
Breekkaarten zijn in verschillende formaten beschikbaar. Zo is er een Breekkaart in visitekaartje formaat, maar ook in brochure formaat (20 bij 20 centimeter). Voor elke boodschap is er een geschikt formaat van deze ludieke direct mail beschikbaar. Door alle vlakken en kanten van de Breekkaart vorm te geven in uw huisstijl zal deze mailing niet alleen origineel en uniek zijn maar ook passend bij uw bedrijf. Naast de full-colour bedrukte breekkaart, maakt u het geheel af met een full-colour bedrukte envelop. Zo valt de envelop al op tussen de rest van de post.
Breekkaart als zakelijke uitnodiging voor uw bedrijf?
Vindt u de Turning Card of Breekkaart ook een leuke kaart om te gebruiken voor een zakelijke direct mail? Dit is uiteraard mogelijk. Neem contact op met een van onze medewerkers om een offerte aan te vragen. De Breekkaart kan voor verschillende doeleinden gebruikt worden. Zo kunt u hem gebruiken als zakelijke uitnodiging zoals Festo heeft gedaan, als informatieve direct mail, als eindejaarsmailing of als jubileum aankondiging of kortingsbon. Er zijn nog veel meer mogelijkheden om de Turning Card voor te gebruiken, kijk bij de cases voor meer direct mail voorbeelden. Heeft u een ander direct mail product gezien op onze website? Vraag naar de mogelijkheden door contact met ons op te nemen of vraag vrijblijvend een offerte aan.