Het afgelopen jaar is Bostik bezig geweest met het introduceren van een nieuwe visuele identiteit en het opnieuw neerzetten van het merk. Om klanten te informeren over Bostik’s nieuwe verpakkingen hebben ze ervoor gekozen om een direct mail in te zetten die aansluit op het concept van een wijziging: de Lamellenkaart. De twee verschillende velden en het schuif effect van deze direct mail, laat de ontvanger in een oogopslag zien, hoe het oude product eruit zag, en hoe de nieuwe verpakking eruit ziet.
Verandering in beeld met de ChangeCard
De ChangeCard, is een direct mail die heel goed past bij het in beeld brengen van een verandering. Of dit nou een verandering van een verpakking is, zoals in het geval van Bostik, een verandering van locatie, of een verandering in de bedrijfsnaam; de ChangeCard geeft als direct mail de mogelijkheid om dit duidelijk te visualiseren. Op het eerste venster kan namelijk de originele situatie worden afgebeeld, waar, na het trekken aan het lipje, de nieuwe situatie te voorschijn komt.
De lamellen die langzaam openschuiven door aan het lipje te trekken kunnen, net als de rest van deze direct mail, full colour worden bedrukt. Ook de omslaghoes van de kaart kan zowel aan de voorzijde als de achterzijde full colour in een eigen ontwerp worden bedrukt. Uw direct mail in uw eigen huisstijl, met uw boodschap!
Meer weten over de mogelijkheden?
Wilt u nog meer weten over hoe u onze ChangeCard kunt inzetten? Of bent u benieuwd naar onze andere opvallende selfmailers? Neem snel een keer contact op met één van onze medewerkers en laat u adviseren over onze opvallende direct mailings.