Informatie over producten die u aanbiedt onder de aandacht brengen. Hoe doe je dat op een originele manier? FAAC deed het met de direct mail Out of the Box. Deze direct mail bestaat uit een envelop met scheur strip met hierin een Pop up Kubus. De kleuren van deze direct mail Out of the Box zijn in de huisstijl van FAAC. De envelop is helemaal in het zwart gehouden met hierop drie woorden die FAAC omschrijven.
Het voordeel aan de direct mail Out of the Box is dat u op elke zijde informatie kwijt kan. Zo heeft FAAC op elke zijde informatie geplaatst over een ander product dat zij aanbieden. Daarnaast is er ook ruimte voor USP’s. De invulling van de informatie op deze direct mail is geheel aan u. Deze Out of the Box is dus niet alleen te gebruiken om informatie over uw producten onder de aandacht te brengen, maar kan ook ingezet worden voor bijvoorbeeld een evenement. Of gebruik de direct mailing ter aankondiging van een nieuw merk.
Het unieke aan deze direct mail is dat wanneer u de envelop open maakt, de pop up kubus eruit springt. Dit zorgt voor een groot verrassingseffect bij de ontvanger. Hierdoor zou de ontvanger de informatie op de Out of the Box sneller willen lezen uit nieuwsgierigheid.
De afmetingen van deze Out of the Box zijn: 90x90x90mm en weegt tussen de 30-40 gram. Zowel de pop up kubus als de envelop worden geproduceerd op 300 grams, hoogwaardig sulfaatkarton.
Mocht u zelf een idee hebben voor een bijzondere Out of the Box, neem dan gerust contact met ons op. Wij denken graag met u mee voor een concept dat niemand nog heeft.