BAS Truck Center verrast met opvallende uitnodiging
In aanloop naar de feestelijke opening van het vernieuwde BAS Truck Center Experience op 1 september 2024, heeft BAS Truck Center een creatieve direct mailing ingezet om hun relaties uit te nodigen voor een exclusieve brunch en de daaropvolgende open dag. Voor deze gelegenheid kozen zij voor de ChangeCard, een innovatieve mailing met een venster dat een wisselbeeld-effect creëert.
Doelstelling
Het primaire doel van deze mailing was om gewaardeerde relaties persoonlijk uit te nodigen voor de opening van het state-of-the-art truck center in Veghel. Daarnaast wilde BAS Truck Center op een visueel aantrekkelijke manier de transformatie van het oude naar het nieuwe benadrukken.
Uitvoering
De gekozen ChangeCard bevatte een venster met een wisselbeeld-effect. Bij het trekken aan het lipje aan de zijkant van de kaart veranderde de afbeelding in het venster. In de oorspronkelijke staat toonde de kaart een afbeelding van het “oude” gebouw van BAS Truck Center. Wanneer de ontvanger aan het lipje trok, verscheen een afbeelding van het “nieuwe” gebouw. Hiermee werd de metamorfose op een interactieve en tastbare manier gepresenteerd.
De tekst op de kaart luidde:
“Op 1 september 2024 openen wij met trots de deuren van onze compleet vernieuwde BAS Truck Center Experience. Als gewaardeerde relatie nodigen we je uit voor een exclusieve brunch om als één van de eersten dit state-of-the-art truck center in Veghel te ervaren. Ontdek de plek waar erfgoed en innovatie samenkomen en proost met ons op de toekomst tijdens de feestelijke opening!”
De kaart bevatte tevens details over het evenement en een uitnodiging om partner en kinderen mee te nemen. Aan-of afmelden kon via de gegevens op de achterzijde van de kaart.
Resultaat
De ChangeCard werd zeer positief ontvanger door de genodigden. De interactieve en visuele presentatie van de transformatie van het oude naar het nieuwe pand wekte nieuwsgierigheid en enthousiasme op bij de ontvangers. Dit resulteerde in een hoge opkomst tijdens de exclusieve brunch en de open dag. De mailing versterkte de band met bestaande relaties en benadrukte op effectieve wijze de combinatie van erfgoed en innovatie die centraal staat in het vernieuwde BAS Truck Center Experience.