Een nieuw product, in dit geval een nieuw lespakket, moet natuurlijk onder de aandacht van (potentiële) klanten worden gebracht. Het is belangrijk dat de boodschap niet alleen de doelgroep bereikt, maar ook echt wordt gelezen. Dit kan gerealiseerd worden met een effectieve mailing in de vorm van een schuifkaart. Met deze kaart trekt u niet alleen de aandacht, maar wordt deze ook vastgehouden. In deze blog leest u hoe LocoMail voor Noordhoff een mailing heeft ontwikkeld.
Opvallende aankondiging van Duits lespakket
Noordhoff heeft een nieuw Duits lespakket die zij graag onder de aandacht wilden brengen. Dit hebben zij gedaan door middel van een schuifkaart, ook wel Twin Slider genoemd. Deze schuifkaart heeft namelijk twee panelen, die vanuit beide zijkanten eruit geschoven kunnen worden. De kaart is verstuurd naar docenten. Om zoveel mogelijk respons uit de direct mailing te halen is er ook een QR code op de kaart verwerkt, die direct leidt naar de website van het nieuwe lespakket. Hier is aanvullende informatie te vinden over deze nieuwe les.
Alle mogelijkheden van de schuifkaart
De schuifkaart is echt een kaart waarmee de ontvanger positief verrast zal worden. Wanneer de ontvanger aan het rechter paneel trekt, komt er namelijk aan de andere kant gelijktijdig een paneel tevoorschijn. Er is veel ruimte op de kaart voor informatie, want de kaart kan op maar liefst zes verschillende vlakken, inclusief de huls, full colour bedrukt worden.
Zelf een aankondiging doen met een schuifkaart? Vraag dan een offerte aan om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Wanneer u nog niet helemaal overtuigd bent, kunt ook een sample box aanvragen. Op deze manier krijgt u één of meerdere samples toegestuurd, zodat u de kaart in het echt kunt bekijken. Bij vragen of opmerkingen kunt u contact met ons opnemen via 030 – 26 18 086 of contact@locomail.nl.