Energieleverancier NLE heeft app geïntroduceerd, NLE – inzicht, waarmee heel Nederland haar energieverbruik gemakkelijk in kaart kan brengen. De app geeft in een oogopslag weer wat het verbruik van dat moment is en is voor iedereen gratis te gebruiken. Ter promotie van de app heeft NLE en DM campagne opgezet waarvoor de direct mail uit deze case is ontwikkelt.
Om de NLE – inzicht app bij het grote publiek onder de aandacht te brengen, heeft de energieleverancier ervoor gekozen om een Pop-up card in te zetten. De Pop-up Card is verkrijgbaar in verschillende varianten verkrijgbaar, maar NLE heeft gekozen voor A6 formaat met de pop-up vorm van een hand met mobiel. Dit 2D pop up gedeelte sluit natuurlijk perfect af bij de boodschap van de mailing en het doel van de campagne.
Zowel de binnen- als buitenkant van de kaart zijn full colour bedrukt in de huisstijl en het ontwerp aangeleverd door NLE. Aan de binnenkant van de kaart is het unieke effect van de direct mail te vinden. Zodra de Pop-up Card geopend wordt komt namelijk en 2D pop-up vorm van een mobieltje naar voren. De zijde achter het mobieltje ondersteund de afbeelding die op het mobieltje zichtbaar is perfect. De andere zijde aan de binnenkant van de kaart biedt genoeg ruimte voor een tekst die de pop up vorm kan ondersteunen.
Uw eigen DM campagne opzetten
Heeft u een online middel dat u ook offline onder de aandacht wil brengen? Of stond een DM campagne voor dit jaar al op de planning? Pak dan uit met een verrassende en originele direct mail met een uniek verrassingseffect! De A6 Pop-up Card is verkrijgbaar met 3 standaard vormen maar het is ook mogelijk om een eigen pop up vorm te laten ontwikkelen. Zo kunt u de boodschap van uw direct mail campagne nog extra ondersteunen.
Uiteraard zijn er naast de Pop-up Card ook tal van andere mailing producten die wellicht perfect aansluiten bij uw evenement, boodschap of campagne. Bekijk al onze unieke mailing producten en vraag vrijblijvend een sample pakket en/of offerte aan!