Schoolzone gebruikt de 2D Pop-up kaart als direct mail om de ontvanger te informeren over de drukte en onveilige situaties rondom basisscholen. Doormiddel van deze direct mail wilt Schoolzone ervoor zorgen dat er meer Schoolzone borden worden geplaatst bij basisscholen. De 2D Pop-up kaart is een bijzondere vorm van direct mail waarbij na opening van de kaart de Pop-up naar voren komt.
Op de voorkant van de kaart staat in het groot het woord ‘Hallo!’. Dit om de aandacht van de ontvanger te trekken. Verder staan er ook namen van de plaatsen die al meedoen aan Schoolzone-project op de voorkant van de direct mail. Als u de kaart opent komt de Pop-up naar voren. De Pop-up moet het Schoolzone bord voorstellen die ze bij de basisscholen willen plaatsen. Verder staat er ook nog een tekst bij waarin het probleem wordt uitgelegd en Schoolzone vertelt wat ze met deze actie willen bereiken. Op de achterkant van deze bijzondere direct mail staat het logo van Schoolzone met de zin ‘Samen voor meer verkeersveiligheid’.
Schoolzone heeft goed nagedacht over het ontwerp van de kaart. Zowel de direct mail als hun website geven een geschilderd gevoel af. Doordat de huisstijl verwerkt wordt in de mailing, komt deze professioneler over.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Direct mail wordt voor vele verschillende doeleinden gebruikt, zoals voor het bedanken van klanten of om een nieuw product te introduceren. Direct mail van LocoMail onderscheidt zich van de normale mailingen, omdat door de unieke stijl van direct mail, de mailing een hogere attentiewaarde heeft. Het versturen van direct mail zorgt ervoor dat u een grote groep mensen in een korte tijd snel en persoonlijk kunt benaderen.
Heeft deze blog uw interesse in direct mail vergroot? Neem dan vooral een kijkje bij ons gehele assortiment of vraag vrijblijvend een offerte of sample box aan. Wilt u nog meer producten van ons ontdekken? Lees dan ook even onze andere blogs. Heeft u nog vragen voor ons? Neem dan gerust even contact op. Wij helpen u graag!