Doordenkers de naam van het seminar waarvoor deze direct marketing is ontworpen, maar doordenkers kan in het geval van deze Breekkaart dubbelzinnig worden opgevat. Mensen die vaak doordenken en verder kijken dan hun neus lang is, weten snel te bedenken dat bij een Breekkaart verder moet worden gevouwen. De Breekkaart heeft namelijk verschillende namen: breekkaart, vouwkaart, klapkaart en Turning Card. Een beter toepasbare direct mail voor dit evenement is niet te vinden! De Breekkaart wordt verstuurd als trigger voor mensen om zich aan te melden voor het seminar. Het Doordenkers-seminar wordt gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht, en in de Breekkaart wordt een fikse korting gegeven op de kaarten. In de kaart is er plaats voor het programma in het kort, een beetje informatie over het programma, kosten en contactgegevens om de kaarten te kunnen bestellen.
Verschillende doeleinden voor de Turning Card
De Breekkaart, ook wel Turning Card, kan voor verschillende doeleinden gebruikt worden. Zo is daar bijvoorbeeld de zakelijke uitnodiging (bijvoorbeeld voor een jubileum feest, beurs of Kerstborrel), de eindejaarsmailing en als zakelijke direct mail. Doordat alle 4 de vlakken van de Turning Card bedrukt kunnen worden, is het dus mogelijk om er veel tekst op te zetten. Breekkaarten zijn in verschillende maten beschikbaar, van visitekaartje formaat tot 20x20cm formaat. En u kunt de mailing helemaal zelf opmaken in de huisstijl van uw bedrijf. U kunt zo een geheel eigen versie van een van onze producten maken.
Uw direct mail in de vorm van een Breekkaart?
Is dit de kaart voor uw zakelijke direct mail? Vraag dan een offerte aan door contact op te nemen met onze medewerkers. Zij staan vrijblijvend voor u klaar met al uw vragen en kunnen u na akkoord van de offerte een opmaakbestand toesturen van de TurningCard die u wilt. Heeft u liever een andere vorm van direct mail? Op onze website zijn allerlei mogelijke producten voor uw direct mail te vinden. Lees andere direct mail cases van bedrijven voor inspiratie.