Voorbeelden Pop-up cards
De Pop-up card lijkt dichtgeklapt op een eenvoudig kaart maar het is alle behalve eenvoudig. Als u deze kaart namelijk openmaakt, vouwt er een driedimensionale pop-up uit met daarop uw boodschap. De pop-up is verwerkt op de kaart zelf, waar u genoeg ruimte heeft om alle nodige informatie op te verschaffen. LocoMail biedt een standaard vorm aan maar het is mogelijk om uw eigen gewenste vorm te verwerken in de kaart.
Hieronder vindt u succesvolle klantcases van bedrijven die de Pop-up card hebben ingezet als DM-product.
Anthogyr zet gedetailleerde 2D Pop-up kaart in als direct mailing
Door Locomail
/ 8 september 2021
Anthogyr, een bedrijf dat gebitsimplantaten produceert, stuurde onze 2D Pop-up kaart om klanten te informeren over hun Simeda Steg Systeem....
Lees verder
Nieuwe Twist pop-up kaart voor Remeha
Door Locomail
/ 5 augustus 2021
LocoMail is altijd bezig met het ontwikkelen van nieuwe direct mail producten. Onze nieuwste aanwinst is de Twist pop-up kaart,...
Lees verder
De Ruiter gebruikt Pop-up Card voor 18-jarig bestaan
Door Locomail
/ 6 mei 2021
De Ruiter, een bedrijf dat innovatieve groentezaden ontwikkelt en levert, wilde in februari het 18-jarig bestaan van hun Admiro tomaat...
Lees verder
Spring kubus als direct mail voor Raedelijn
Door Locomail
/ 24 september 2020
Raedelijn heeft de Out of The Box spring kubus als direct mail gebruikt. Raedelijn heeft ervoor gekozen om de spring...
Lees verder