KPN en Iris Mobile zijn gericht in het verzorgen van communicatie via vast en mobiele netwerken.
In samenwerking met Iris Mobile heeft KPN een nieuw concept, KPN ÉÉN, ontwikkeld. Om deze campagne effectief in te zetten hebben ze gekozen om gebruik te maken van het BliQje als origineel communicatiemiddel.
Alle informatie over KPN ÉÉN wordt verzamelt in een pull open BliQje. Het BliQje is namelijk voorzien van een inlegkaartje die het concept verduidelijkt. Zowel de label, aan de voorzijde, als het inlegkaartje is full colour bedrukt in de huisstijl van KPN. De groene tinten trekken de aandacht van klanten aan zodat ze het BliQje niet kan omzeilen.
Waarom BliQje als origineel direct mailing product?
Met ÉÉN blik valt het op tussen alle poststukken omdat het BliQje geen enveloppe nodig heeft. Om de optimale aandacht te vragen wordt de voorkant van het BliQje voorzien van een full colour bedrukte label in eigen ontwerp. Dit stimuleert de klant om het BliQje te verkennen. Daarnaast bezit het BliQje over een inlegkaartje die ook full colour, enkelzijdig of dubbelzijdig, te bedrukken is. Voor elke boodschap is er een gepaste inlegkaartje omdat er verschillende formaten beschikbaar zijn. Dit direct mail product trekt gegarandeerd aandacht.