Vanuit LesMills, een organisatie dat fitnessprogramma’s ontwikkeld, is er de opdracht gegeven om een uitnodiging te maken het indoor fitness festival: Mega Quarterly. Dit is een jaarlijks fitness evenement, waarbij fans en instructeurs kunnen sporten en feesten. Er is gekozen om deze uitnodiging in de vorm van een geluidskaart te gieten, voor de ultieme belevenis. Dat is namelijk precies waar het evenement voor staat. In deze blog lees je alles over deze case en onze geluidskaarten.
Een voorproefje
LesMills heeft in totaal 750 A5 geluidskaarten met een pop-up element verstuurd. Door het pop-up element en het geluid, dat direct start bij het openen van de kaart, wordt de aandacht van de ontvanger meteen getrokken. Het geluidsfragment, bestaande uit muziek en spraak, zorgt ervoor dat de ontvanger al een voorproefje krijgt van het festival. Zelf beleven? Bekijk de onderstaande video om te zien hoe de kaart in zijn werking gaat.
Met epische muziek op de achtergrond en een meeslepende stem die je nieuwsgierig maakt wat er allemaal op die dag te beleven is. De envelop is in hetzelfde thema bedrukt en daarom al direct aantrekkelijk om open te maken voor degene bij wie het op de mat viel.
Mogelijkheden geluidskaart
Het is mogelijk om een geluid aan te leveren, met of zonder een ingesproken bericht. Dit geluidsfragment zullen wij mixen tot één geluidsfragment. Naast spraak is het een optie om gebruik te maken van muziek. Op deze manier wordt er meteen een sfeer neergezet, nog voordat de ontvanger de kaart heeft gelezen. Ook kan het geluidsfragment op een originele manier gekoppeld worden aan het onderwerp van uw direct mailing, zoals bij de muziekkaart van Oticon.
Interesse gewekt? Bekijk alle verschillende soorten van de geluidskaart. Bij vragen of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen via contact@locobrands.nl of 030 – 26 18 086. Wij helpen u graag verder met het ontwikkelen van een effectieve direct mailing!