Hoe kan je een jonge doelgroep nou het beste bereiken? Dit is de vraag waar voetbalclub Feyenoord een antwoord op zocht. Dit bleek een opvallende en interactieve direct mail in de vorm van een Twin Slider, ook wel schuifkaart genoemd. In deze blog vertellen we over het effect van de Twin Slider en alle andere mogelijkheden.
Effect Twin Slider
Het doel van Feyenoord met deze direct mailing was om de uitstromende leden van de juniorclub Feyenoord te blijven supporten door middel van een nieuw lidmaatschap. De Twin Slider biedt met het verrassende schuifeffect de mogelijkheid om de aandacht van de doelgroep te trekken. Op deze manier wordt de aandacht langer vastgehouden en zal de ontvanger zich meer richten op de inhoud van de direct mailing. Om de doelgroep meteen tot actie aan te zetten zijn er twee QR codes aan de interactieve direct mailing toegevoegd. Door deze QR codes te scannen wordt de ontvanger meteen doorverwezen naar de website van het desbetreffende lidmaatschap.
Mogelijkheden Twin Slider
Naast dit voorbeeld van de Twin Slider bieden we nog veel meer mogelijkheden voor deze schuifkaart. Denk hierbij aan een Tab Schuifkaart waarbij u verschillende onderwerpen kan uitlichten of informatie stapsgewijs uit wil leggen. Heeft u nou heel veel informatie die u wilt overbrengen? Dan is de Telecard misschien wat voor u. Hierbij kunt u maar liefst vier dubbelzijdig bedrukte pagina’s vullen met tekst en beeld om uw boodschap te versterken. Bij deze kaart kan de ladder steeds verder uit de envelop getrokken worden, waardoor de ontvanger steeds meer informatie te zien krijgt.
Mocht u een eigen idee hebben voor een custom made vorm van de schuifkaart bent u bij ons aan het juiste adres. Een unieke vorm is de ideale manier om te zorgen dat de ontvanger meteen ziet waar de direct mailing over gaat en de informatie sneller tot zich zal nemen.
Interesse in één van onze Twin Slider producten? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden of vraag vrijblijvend een offerte aan. Wij gaan graag voor u aan de slag!